Yalandır kısalığı yaşamın... Ve özellikle insan dediğimiz şey, inançlı bir insan soyunun parçasıysa... Edip Cansever ...

Önemli olan Tanrı’nın bir enstrüman yaratmış olmasıdır. İnsan denen bir enstrüman. Ancak yarattığı müzik enstrümanını çalamayan bir usta gibi, Tanrı’da insandan doğru sesi çıkaramamıştır. Bu yüzden Tanrı hariç bütün güçler insanı çalmış ve özellikle de şeytan en güzel melodilerini onunla bestelemiştir… Hakan Günday

Nurettin Rençber Ay Karanlık Gece Vurdular Beni...



Bir incecik yolum gider yemen'e
Ilgıt ılgıt kanım damlar çimene
Ölüm varmış pusulardan geçene

Ay karanlık gece vurdular beni
Yarin çevresiyle sardılar beni
Ölmeden mezara koydular beni

Bir incecik yolum gider serez'e
Yavrum sermiş mendilini kireze
Ölüm varmış zulüm varmış varmış vay bize

Ay karanlık gece vurdular beni
Yarin çevresiyle sardılar beni
Ölmeden mezara koydular beni

Share/Save/Bookmark